Lauren Blakely: Kőkemény

Nem ​elég csak a jó szél, hölgyeim. Az árbóc mérete is számít.
Én pedig mindent beleadok. Nekem tényleg megvan MINDEN szükséges felszerelésem: jó külső, agy, komoly vagyon és egy jó nagy f@sz.
Alighanem seggfejnek gondolnak. Annak tűnök, nem igaz? Rohadt szexi vagyok, eszement gazdag, pokolian okos, és akkorával vagyok megáldva, mint egy ló.
De tudják mit? Még nem hallották a történetemet. Talán playboy vagyok, a New York-i pletykalapok annak neveznek. Csakhogy olyan playboy, aki valójában remek fickó. Ezért lettem különleges.
Az egyetlen gond, hogy apám miatt vissza kell vennem egy kicsit. Konzervatív befektetők akarják megvenni a zászlóshajóját – a Fifth Avenue-n lévő ékszerboltot –, ezért nem csupán kordában kell tartanom a kígyót, hanem elkötelezettnek kell látszanom. Rendben. Ennyit megtehetek apáért. Elvégre neki köszönhetem a családi ékszereket. Szóval megkérem a legjobb barátomat és üzlettársamat, hogy a következő hétre legyen a menyasszonyom. Charlotte benne van a dologban – azért mond igent, hogy viselhesse ezt a jókora követ.
Ám hamarosan a nyilvánosság előtti színlelés a hálószobában egyáltalán nem lesz megjátszás, hiszen Charlotte képtelen lesz majd tettetni a lábujjgörbítő, ablak rezegtető orgazmus-sikolyait, miközben új magaslatokba röpítem majd a lepedők között.
De azt hiszem, én azt nem tudom majd színlelni, hogy érzek iránta valamit…
Mi a csudába sodortam magam ezzel a… kőkemény dologgal itt?


Kiadó: Művelt Nép
Kiadás éve: 2016
Oldalszám: 288
Fordító: Márton Andrea


❉❉❉


Higgyétek el... én sem gondoltam volna, hogy szeretni fogom ezt a könyvet. De mégis így történt! Itt érvényesül a mondás, hogy ne ítélj külső alapján, mert ez a borító... hát, olyan amilyen. Mondjuk úgy, hogy nem szívesen vonulnál végig a városon, és vennéd elő a tömegközlekedésben ezt a könyvet. Kivéve, aki nagyon bátor. :D 

A fülszöveg is elég érdekes, de persze ne ez alapján ítéljünk, hisz a fülszöveg nem írja le a történetet, sem azt, hogy mennyire humoros és vicces az egész, amivel feldobja a sorokat. A kettő együtt szerintem elég ahhoz, hogy felhívja magára a figyelmet és a rengeteg érdeklődést, és amikor elolvassák az emberek, nem egy buta, erotikus maszlagot kap, hanem egy remek olvasmányt.

Spencer szemszögéből olvashatjuk a történetet, és bevallom, meglepett, hogy a srác nem annyira beképzelt és nagyképű, mint amilyennek a fülszöveg alapján tűnik. Sőt, nagyon tetszett a gyengéd oldala, ahogy szerelmes lesz, nagyon szerettem a gondolatait, imádom, ha egy pasinak ilyen nagy a szája, és meg tud nevettetni. Persze néha szívesen meglegyintettem volna, amikor annyira elszállt magától, mégis ettől eltekintve ő egy elég értelmes, rendes fickó. 
Charlotte egy belevaló csaj, szívesen elfogadnám barátnőmként, tetszett a stílusa, aranyos, amikor részeg volt és ahogy viselkedett Spencerrel. Nagyon drukkoltam neki, hogy végre szerelemre és boldogságra találjon, mert a múltja után igazán megérdemelte.

A történet elég kiszámítható, és tipikus romantikus sztori, mégis gyorsan lehet vele haladni, mert olvastatja magát, és visz is magával az egész. Tetszett, hogy nem volt tele drámával, és a főszereplők is nagyon kedvelhetőek, mindketten szimpatikusak voltak számomra. 

Néha picit alpárinak tartottam a szóhasználatot ehhez az aranyos, romantikus sztorihoz - annyira csúnya szerintem, amikor egy pasi azt mondja, hogy most megduglak, megb*szlak, f@sz, stb. Finomabban fogalmazva is ugyanúgy átjött volna a történet. :D Ennek ellenére az erotikus részek nagyon tetszettek, és már vártam, hogy mikor adják át magukat az érzelmeknek és a vágyaknak. Nem volt túltolva, éppen annyi volt belőle, amennyi kellett a sztorihoz.

Ami kicsit valószerűtlen nekem, az az, hogy egy ilyen nőcsábász pasi ritkán változik meg egy lány kedvéért. Lehet, hogy van ilyen az életben, de tényleg ritka eset, és le a kalappal annak a pasinak, aki eme életvitel ellenére képes egyetlen nő mellett leélni az egész életét. :)

A könyvet ajánlom a romantika és erotika kedvelőinek, azoknak, akik szeretik a humoros, megmosolyogtató és aranyos történeteket. :) Tekintsetek túl a külsőségeken! ;) 
Természetesen a folytatásokat is olvasni fogom :) 

A könyvért köszönet a Művelt Nép Kiadónak! :)

Ha felkeltette az érdeklődésedet a könyv, IDE KATTINTVA megrendelheted! :)


Csillagos értékelés:

Kedvenc idézetek:

„A férfiak nem értik a nőket.
Ez egyszerű tény.”
*
„Boldog feleség egyenlő boldog élet, és egy nőt egyebek között az ágyban is boldoggá lehet tenni.”
*
„Néha eltűnődöm, hogy a férfiak hogyan képesek bármit is elérni így, hogy az eszük állandóan a szexen jár. Mi több, eltűnődöm, hogyan voltak képesek bármit is elérni a világ eddigi történetében. Kész csoda, hogy be tudjuk kötni a cipőfűzőnket vagy meg tudunk fésülködni.”
*
„– Azt hiszem, függök a szádtól – mondja halkan.
– Az jó, mert a szám is függ tőled.”
*
„De erős férfi vagyok. Kibírom az ilyesmit. Egyáltalán nem csábító számomra a legjobb barátom. Azonban a farkam, az áruló kis pöcs, máshogy gondolja.”


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése