Top 10 Csütörtök (#8) - Kedvenc férfi főszereplők

Sziasztok!

Egy újabb csütörtök, ezáltal egy újabb Top 10-es lista! A mai napon a kedvenc férfi szereplőimet gondoltam, hogy bemutatom nektek, remélem, ti is nagyon vártátok már! :)

De hogy kik verekedtek a 10 helyért?

 Máris mutatom!





10.
Maljen Orecev (Mal)

Ezt a trilógiát (vagyis az első két részét, a harmadik még azt hiszem idén jön) nemrég olvastam. Nagyon kiemelkedő a trilógiák közül, hisz mind a két rész nagyon tetszett, fordulatos és izgalmas volt. 
Tetszik a karakterek kidolgozása is, itt jön képbe ugye Mal, aki a főszereplő hölgyünk, Alina legjobb barátja, de később gyengéd szálak alakulnak közöttük. Mal feláldozná a saját életét is a lány megmentésére. Nagyon aranyos megnyilvánulásai voltak, és nem mellesleg nagyon bátor is!
Imádtam. :)



9.
Szentesy Igor (Szigor)

Szerintem Igort nem kell bemutatnom senkinek. :) Ha mégis, akkor annyit tudok róla mondani, hogy Lakatos Levente tollából lép elő ez a karakter. Egy pasi, aki megalkot egy álompasit. Le a kalappal! 
Szóval, szerintem Igornak is két oldala van, mint a legtöbb pasinak. Van az egyik komoly, amikor csak a munkájára figyel, és van egy olyan, amit csak annak mutat meg, aki közel kerül a szívéhez. Imádtam, hogy Lizával olyan gyengéd és odafigyel rá, és hogy a szívét lassan kezdi átadni a lánynak. Még csak az első részt olvastam (A tiltás gyönyöre), tehát ennyiből tudom ezt leszűrni, a folytatásokon rajta vagyok. :)


8.
Maxon Schreave

Maxon Schreave mindig is a kedvencem lesz. A Párválasztó sorozatot nagyon szerettem (inkább csak az első három részt..), és állandóan versengtek a fejemben Aspennel. De végül mégis csak Max lett a nagyobb favorit. Aranyos a félénksége, hogy mindent próbál jól csinálni, emellett az uralkodói problémákkal is igyekszik megküzdeni, és az összes lánnyal foglalkozni. Americát néha legszívesebben megvertem volna, amikor nem fordított kellő figyelmet a mi kis hercegünkre. :)
Maxon szerepére pedig Liam Hemsworth-t választottam, szerintem ő nagyon beleillene a szerepbe. Akkor még több lány odáig lenne érte. ;)  



7.
Daemon Black

Ki ne ismerné a híres Daemon Black-et? A Luxen sorozatnál két véglet van: imádják vagy utálják.

Szerencsére én az előbbi csoportba tartozom, szóval ő is bekerült a listámba. Tetszik, hogy Daemon sokszor kiszámíthatatlan, mégis van gyengéd, törődő oldala Katy iránt. A humor is erős oldala, vannak nagyon jó beszólásai, főleg amikor szívja Blake vérét. Aki olvasta a sorozatot, az biztos, hogy beleszeretett ebbe az idegenbe, és szívesen töltene vele néhány órácskát az eldugott tó vízében úszkálva.



6.
Valek

Maria V. Synder Méregtanja is az egyik kedvenc könyveim közé tartozik. Imádom a felépített világot, az egész rendszer kialakítását, a karakterek nagyon szép megalkotását. Valekről is eleinte azt hittem, hogy egy utálatos fráter, aztán kiderült, hogy nem is. Hogy tulajdonképpen egy nagyon rendes fickó, akinek vajból van a szíve a vaskapuk mögött. Tetszik, ahogy mi is lassan ismerjük meg, lassan bontakozik ki a szemünk előtt valódi személyisége, és ezáltal észrevétlenül a szívünkbe lopózik. 
HOL A FOLYTATÁS???



5.
Asher Hunt 

Oké, nekem még mindig ő a legfájóbb karakter, és az Amikor esik még mindig a top legsírósabb
könyv első helyét vezeti. Azt hiszem, könyv még nem törte össze annyira össze a szívem, mint ez. Asher... csodálatos. Ő az a pasi, aki mellett le akarod élni az életed, akivel úgy érzed, elmennél a világ végére. Ő az, akivel órákig tudtok beszélgetni és viccelődni. Aztán pufff.... az élet közbeszól. Én nem sírtam gyerekek, hanem zokogtam... :D Olvastam, és közben folytak a könnyeim. A könyv vége el lett szúrva, de elnézem, akkor is kedvenc könyv nálam. :) Még nem olvastad????? Láss neki!



4.
Ike McDermott

Ez a könyv is sírós, de itt nem sírtam, kibírtam!!! :D Azt nem mondom, hogy nem szakadt meg a
szívem, mert amúgy de, nagyon is. Ike ugyebár szellem, és egy szellemet hogy a fenébe kedvelhetsz, szerethetsz? Hát így. Nagyon sajnáltam, és azt kívántam, bár megoldaná valahogy a visszatérést, de nem lehet.. Amiket mondott, széttépte kis apró cafatokra a szívem, és amiket tervezett, hogy hogyan töltené Charlotte-al az életét... Jaj. Átéreztem a szenvedésüket, a kívánságaikat, az érzelmeiket. Ilyen egy jó könyv. Ilyen egy remek karakter.



3.
Carmine DeMarco

Mindig nehéz sorrendet összeraknom, de az nem volt kérdés, hogy Carmine helyet kap-e a dobogón.
A könyvet is imádtam, és őt is. Imádom a mocskos száját, hogy olyan jól áll neki, hogy annyira aranyos és édes, hogy egész nap ölelgetném. Szerettem, hogy annyira odafigyelt Havenre, az érzéki pillanataikat is nagyon jó volt olvasni, annyira érződik, hogy egymásnak vannak teremtve. Tetszett, hogy a lobbanékony természetét csak a lány tudta lenyugtatni, és hogy akár az életét is feláldozta volna érte. Imádnivaló.


2.
Garrett Graham

Aki olvasta Elle Kennedy Az üzlet című könyvét, az tudja kiről van szó. És általában akik olvassák, azok kedvelik Garrettet. Én odáig vagyok érte. Végignevettem a könyvet a poénoktól, a beszólásoktól, a cikis helyzetektől. És persze van egy nőfaló Garrettünk, aki próbálja befűzni Hannaht. Szerettem, hogy tele van önbizalommal és ezáltal nagyképű volt, de nem olyan idegesítően, hanem viccesen. Hannah egy mázlista vele. A fickó a humor mellett még nagyon törődő, figyelmes, kitartó (!), megértő és aggódó, az aranyos szerelmes oldala pedig szintén lehengerlő. :) Alig várom a második részt, ami már kapható a Könyvhéten A baklövés címmel! :)



1.
Ridge Lawson

Az idei BEST BOOK EVER nem más, mint Colleen Hoover Maybe Someday - Egy nap talán című könyve. Ez a könyv egy igazi érzelmi hullámvasút, amelyre ha felülsz, nincs leszállás. Fél nap alatt felfaltam ezt a 390(!!!) oldalas könyvet. Ridge egy nagyon különleges személy. Aki erőt és kitartást, ösztönzést ad az embernek, aki mellett úgy érezzük, hogy mi is fontosak vagyunk. Szerettem az intelligenciáját, a tehetségét, a hűségét. Minden pasinak ilyen elhatározottnak kellene lennie a barátnője mellett. Ridge pedig megérdemli az első helyet.
Ezt a regényt mindenkinek ajánlom aki egy különleges és gyönyörűen szívbemarkoló történetre vágyik. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése