Sarah J. Maas: Köd és harag udvara (#2 Tüskék és rózsák udvara)

Én ​nem vagyok jó. Semmi vagyok, és a lelkem, halhatatlan lelkem el van átkozva… Mintha a tüdőm is cserbenhagyott volna, de próbáltam levegőt venni, hogy ki tudjam mondani, hogy nem. Nem.
Miután Feyre kiszabadította szerelmét, Tamlint a gonosz tündérkirálynő karmai közül, már halhatatlanként, tündérmágiája birtokában tér vissza a Tavasz udvarába. De nem feledheti sem a szörnyűségeket, melyek révén megmentette Tamlin népét, sem az alkut, amit Rhysanddel, az Éjszaka udvarának rettegett főurával kötött.
Egyre jobban bevonódik Rhys ügyeibe és fellángoló érzelmei hálójába, ám háború közeleg: egy minden eddiginél hatalmasabb gonosz erő fenyeget azzal, hogy mindent elpusztít, amiért Feyre valaha küzdött.
Szembe kell néznie a múltjával, elfogadnia különleges adottságait és döntenie kell a sorsáról.
Oda kell adnia a szívét, hogy meggyógyítsa a kettéhasadt világot.
Sarah J. Maas New York Times bestseller szerző lélegzetelállító fantasy-sorozatának második kötete. 


Kiadó: Könyvmolyképző
Kiadás éve: 2017
Oldalszám: 750
Fordító: Hetesy Szilvia
ISBN: 9789634570943


❉❉❉

Köszönet a könyvpéldányért a Könyvmolyképző Kiadónak! :)

Vannak olyan könyvek, amikről azt hiszed, nem lehet jobb, mint az első rész. Vannak olyan könyvek, amik nehezen indulnak be, és azt hiszed, végig unni fogod. Vannak könyvek, amikre azt hiszed, már nem tud újat mutatni.
Ez a könyv, nem az a könyv.
Ez a könyv mindenen túl mutat. Übereli az összes eddigi olvasmányom, az összes könyves álompasit és kitalált világot. Ez a könyv teljesen megérinti a lelked.

Sarah J. Maas egy istennő, ezt tudtuk már a Tüskék és rózsák udvaránál is, amit nagy örömmel olvastam újra a második rész elkezdése előtt. Nem tudtam mit hoz a következő rész, nem akartam előre tudni, hanem magam akartam átélni. Nagyon ritka, amikor egy könyvben imádod az összes oldalt. Mindegyiket, kivétel nélkül. Némelyiket azért, mert izgalmas. Némelyiket azért, mert romantikus és érzéki. Némelyiket pedig azért, mert az írónő elkápráztat minket a tehetségével és a tudásával. Az ujjai köré csavar minket, olvasókat, néha megkínál minket széppel és jóval, hogy később kegyetlenül lecsapjon ránk.

Nem érdekel, hogy összetör, eszméletlenül ír ez a nő! Szemeim előtt látom Velaris gyönyörű utcáit, saját lelkemben érzem a karakterek érzéseit, a szerelmet, a fájdalmat, a dühöt, a csalódottságot, az örömöt. Érzem, ahogy Rhysand szárnyai engem is körül ölelnek és megtalálom a békét.

"A csillagokra, mert meghallgatnak bennünket,
és az álmokra, amik teljesülnek."
A történet pedig ott folytatódik, ahol az előző részben abba maradt. Már az elején érezni lehetett,  hogy ez a rész sokkal komorabb, sötétebb, baljósabb.. legalabbis egy darabig. Megértettem, miért utálják annyian Tamlint és miért imádják Rhysandot. És büszkén bevallom, hogy már én is Rhysand fan lettem. :) Ő egy nagyon erős és összetett karakter, csodálom és tisztelem, hiába van több arca, mi láttuk az igazit lényét.
Feyre nehéz helyzetben van, nem érzi magát jól a bőrében. Elvesztette érdeklődését minden iránt, egyedül szerelme tartja életben, bár Tamlin egyre kevésbé ér rá a lánnyal lenni, főúri kötelességei gyakorta elhívják őt. Feyre szinte összeomlik, mégis amikor elhagyni kényszerül a Tavasz udvarát, nem tudja, mi vár még rá. Új emberek veszik körül és közelebbről is megismerheti az Éjszaka udvarának főurát.

"Rhysand a legsármosabb főúr. 
Rhysand a legszórakoztatóbb főúr.
Rhysand a legravaszabb főúr."

Feyre még erősebb lesz, mint az előző részben, okos, bátor, merész, és minden áron megvédi a szeretteit. A sok nehézségen túljutva újra megtalálja önmagát, és elszántan néz szembe a gyülekező sötétséggel. Nem fél harcolni, ha arra kerül a sor, és szívében minden egyes embernek helyet ad.
A Belső kör tagjai abszolút kedvenceim lettek: Mor, Amren, Azriel és Cassian.. mindegyiküket imádom! Nagyon sokat hozzáadtak a történethez, az elején nem ismertem őket, a végére mintha a legjobb barátaim lettek volna.

Azt hittem, az előző résztől nem lesznek fülledtebb jelenetek.. aha, mekkorát tévedtem! Sokkal "felnőttesebb" könyv, a szereplők piszkos gondolatait is elénk tárja az írónő, és nem érdekel, de imádtam. A közös kis huncut pillanatokat, az utalásokat, a szurkálódásokat, tényleg mindent.

Amikor már azt hiszed, nem fog történni semmi izgalmas, akkor ömlik a nyakadba minden, és azt sem tudod, hova kapd a fejed. Letehetetlen, érzéki és tökéletes!

Ha a kezedbe veszed ezt a sorozatot, soha többé nem szakadsz el tőle. Úgy fogod érezni, soha többet nem fogsz tudni még egy könyvet ilyen sok érzelemmel körbe ölelve olvasni. Úgy érzed, soha nem lesz még egy ilyen tökéletes világ és szereplők. Talán így van. De ha ezt a sorozatot olvasod, akkor már megérte élned és olvasnod. Az ilyen történetekért olvasunk és rajongunk a könyvekért. Leírhatatlan érzés költözik a lelkünkbe, mintha mi is a család, a könyv tagjai lennénk. Mintha a szereplőkkel együtt harcolnánk, csókolnánk és lélegeznénk.

Köszönöm az élményt! Köszönöm, hogy átélhettem ezt a fantasztikus történetet. Köszönöm a Kiadónak, hogy eljuttatták hozzánk is :)

Aki pedig még nem olvasta, azonnal szaladjon megvásárolni! Nem fogod megbánni!

Ha felkeltette az érdeklődésed a könyv, IDE KATTINTVA te is megrendelheted!


Csillagos értékelés:
Száz csillag <3 És hatalmas kedvenc! :)


Kedvenc idézetek:

"Szebb az élet, ha te a közelemben vagy."
*
"– Hogy te mekkora egy rohadék vagy, Rhysand!"
*
"– Egyszerre vagyok a vadászod és a tolvajod?
-Te vagy az én megmentőm, Feyre."
*
"Nem leszek többé gyenge. Nem akarok senkitől se függeni."
*
"– És ha elrabolt volna?
Könyörtelenség villant fel a tekintetében.
– Akkor az egész világot felforgattam volna azért, hogy visszaszerezzelek."
*
"– Nekem is vannak jó és rossz napjaim, még manapság is. Ne hagyd, hogy maguk alá gyűrjenek a rosszak."


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése