Jennifer L. Armentrout: White Hot Kiss - Perzselő csók (#1 Komor elemek)

Az ​első csók az utolsó lehet.

A tizenhét éves Layla nem vágyik másra, csak normális életre. Szeretne beilleszkedni az iskolában, és rendes randira menni a dögös Zayne-nel, akibe egy örökkévalóság óta bele van zúgva. Az a gond, hogy Zayne úgy bánik Laylával, akár a kishúgával – ráadásul a lány élete csöppet sem normális. Layla félig démon, félig gorgó, és olyan képességekkel rendelkezik, mint senki más. És bár Zayne őrző, azaz a gorgók közé tartozik, akiknek feladata a démonok levadászása és az emberek védelme, Layla csókja megölne bárkit, akinek lelke van – beleértve Zayne-t is.

Aztán a lány megismerkedik Rothtal: a tetovált, pokolian szexi démonnal, aki azt állítja, hogy minden titkát ismeri. Layla tudja, hogy távol kéne tartania magát tőle, de nehéz ellenállni a kísértésnek, amikor ezzel a fiúval végre nem akadály a csókolózás. Ha megbízik Rothban, azzal végleg tönkreteheti az esélyeit Zayne-nél, miközben árulónak bélyegezheti az őrzők családja, akik felnevelték. Ám miután Layla egy erőszakos démon-összeesküvés kellős közepén találja magát, az ellenség csókja egyszeriben semmiségnek tűnik a közelgő világvégéhez képest.



Kiadó: Könyvmolyképző
Kiadás éve: 2017
Oldalszám: 480
Fordító: Komáromy Zsófia
ISBN: 9789634570226

❉❉❉


Már a Luxen óta azon agyalok, hogy Jennifernek honnan a fenéből van ilyen hatalmas és lehengerlő képzelőereje?? És most arra jutottam, a Perzselő csók elolvasása után, hogy valószínűleg ő is egy ufo, vagy természetfeletti lény.. máshogy nem csinálhatja ennyire jól. Arról nem is beszélve, hogy szinte ontja magából a jobbnál jobb regényeket, nem csekély példányszámban. 

Nagyon szeretem az ötletes, egyedi és jól kidolgozott fantasy regényeket, mint amilyen ez a kötet is volt. Tudtam, hogy kell nekem ez a könyv, éreztem, hogy muszáj beszereznem!
Jennifer nagyon jól írja le nekünk a karaktereket, teljesen hús-vér személynek érezzük őket, a történeteit kellően tűzdeli információval, hogy ne legyünk homályban, valamint apránként adagolja nekünk a tudnivalókat, hogy ne temessen be minket a rengeteg új dolog. Kiegyensúlyozott marad a  romantika, a dráma és a cselekmény egyvelege, így sose érezzük azt, hogy valami túl sok lenne a regényben. Az akció és a humor sem maradhat el, ami magasabb szintre emeli a könyv színvonalát. 
Szellemes párbeszédek, vicces szurkálódások és a bűnösen szexi pasik színesítik az élményt. 

A történet központjában a démonok és gorgók (őrzők) állnak. A Földre egyre több démon merészkedik fel a pokol bugyraiból emberi alakot felöltve, az őrzők dolga pedig az, hogy visszaküldjék őket. Layla félig démon, félig őrző és látja az emberek lelkét, ezáltal tud segíteni az
őrzőknek, akik befogadták őt kiskorában. A démonoknak nincs lelkük, ezért Layla egy érintéssel máris rájuk rak egy jelet, amivel az őrzők az éjszakai vadászat alatt megtalálják a pokolfajzatokat.
Layla pár napja töltötte be a tizenhetet, és egyre több furcsa pokolbeli lény ered a nyomába, valamint velük együtt felbukkan egy pimasz, jóképű, felsőbbrendű démon, aki megvédi tőlük a lányt. Layla igyekszik kerülni a megmentőjét, ám a dolgok bonyolódni látszanak, amikor a fiú elkezd vele egy iskolába járni. 
Layla kiskora óta elválaszthatatlan Zayne-től, a mostohaapja fiától, aki szintén őrző. Layla többet érez iránta barátságnál, azonban ezt képtelen bevallani neki, valamint közel sem kerülhet hozzá igazán, mert démoni mivolta miatt képes lenne elszívni a fiú lelkét egyetlen csókkal. Ezért is zavarja össze, hogy Roth, a felsőbbrendű démon, aki lélek nélkül bármikor a közelébe merészkedhet, és meg is teszi, az a szemtelen fráter. Layla múltja lassanként felszínre tör, veszélybe sodorva őt és talán az egész emberiséget. Kénytelen több időt tölteni Roth-al, aki sokkal többet tud róla és a szüleiről, mint ő maga. Ám az együtt töltött idő nem csak bonyolítja a dolgokat, hanem furcsa érzéseket is lobbant a lányban. 

Bevallom, nagyon szerettem Daemon-t, a Luxenből... de Roth közelebb került a szívemhez. Ő is ugyanolyan jóképű, kicsit pimasz, kicsit perverz, mégis imádnivaló pasas. Ezzel az állandó közelséggel engem is levett a lábamról, valamint a humora és magabiztossága is hozzátett a vonzerejéhez, na és persze ő volt a hős karakter is. 
Layla pedig egy kicsit gyerekes volt néha, de igyekezett mindig a helyes döntést meghozni, emellett nagyon szerethető volt a karaktere, okos volt és kitartó. Nagyon szeretem az ilyen erős, önálló női karaktereket, nem pedig az esetlen, nyafogó kislányokat. 
A mellékszereplők is nagyon hozzáadtak a történethez, Sam és Stacey abszolút kedvenceim, valamint Zayne-t azokon a pillanatokon kívül, amikor legszívesebben megvertem volna, őt is lehetett szeretni. Gondoskodó volt, és mindig Laylát tartotta szem előtt, viszont szerintem nem illik a lányhoz. 
Bambi...hát ott kész voltam. :D Utálom..sőt undorodom a kígyóktól, de őt megkedveltem. Lehet a neve miatt, lehet azért, mert ő kimondottan, khm, "aranyos" és védelmező volt. 

A romantikus részek kimondottan perzselőek voltak, Roth teljesen fel tudja tüzelni és levenni a lábáról az embert a piszkos beszólásaival és szimplán csak azzal, amilyen ő maga. Nagyon vártam már, mikor kerülnek közelebb egymáshoz Laylával, hiszen az elejétől fogva szikrázott közöttük a levegő. Vicces volt, ahogy mindig zavarba hozta a lányt, de közben óvatos és figyelmes volt vele. Egy igazi úriember, már amennyire egy démon az lehet. :)

Egy pici szerelmi háromszög, szimpatikus szereplők, zseniális történet, elengedhetetlen paranormális jelenségek és lények, valamint eszméletlen csavarok alkotnak meg egy fantasztikus könyvet. Nagyon-nagyon szerettem, már alig várom a folytatást, hiszen a vége kellően megkönnyeztetett, és kifacsarta a szívem... Csak pislogtam, hogy ugye, nem??? Hát, ez majd a következő könyvből kiderül...:) Remélem, hogy hamar hozza a kiadó, ugyanis ez egy nagyon ígéretes sorozatnak tűnik, amit minél több embernek meg kell ismernie. 

Ajánlom a fantasy, a romantika és J. L. Armentrout szerelmeseinek! Olvassátok, imádni fogjátok :) 

Ha felkeltette az érdeklődésed a könyv, IDE KATTINTVA te is megrendelheted! 


Csillagos értékelés:

Kedvenc idézetek:

"– Piercing van a nyelvedben – mondtam bárgyún.
Huncut fény csillant a szemében.
– Máshol is van rajtam piercing."
*
"Az igaz szerelem azt jelenti, hogy az ember hajlandó megosztozni az édességen."
*
"–Mi a franc, Layla? –ragadta meg Stacey a karomat. –Mégis hol csípted fel a srácot tegnap este? Talán őt adták a Mekiben a Big Mac meg a sült krumpli mellé? Ha ezt tudom, én is ilyen menüt kérek!"
*
"– Azért még képes vagy órára menni, vagy túlságosan levettelek a lábadról?
Felnyársaltam a szememmel, és elvonultam előtte.
– Egyáltalán nem vettél le a lábamról. És túl nagy az arcod.
– Van rajtam más is, ami jó na…
– Jaj, fogd már be, Roth! Nem érdekel! – Csóváltam a fejem. – Majd szólók, hogy mi a helyzet.
Roth bevette magát a diákok sűrűjébe, én pedig órára mentem. Hazudtam neki. Totál levett a lábamról."
*
"Egyetlen pasinak sem lett volna szabad ilyen jól kinéznie, pláne nem egy démonnak."


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése