Viszlát 2017 - Helló 2018!

Sziasztok! :)

Tova röpült egy újabb tartalmas és szuper év, és már itt lohol a nyakunkban a következő, amint várja sorát, hogy szebbnél szebb dolgokat teljesíthessen be.

Ám mielőtt átugranánk az újba, ne feledjük az évet, amely mögöttünk van.

Ebben a bejegyzésben szeretném összefoglalni, mennyi mindent elértem az évben, melyek voltak a kedvenceim, melyeket utáltam, néhány embernek megköszönöm a segítségét is, és beszélek egy kicsit a jövőről.

Ha érdekel titeket az összefoglalóm, tartsatok velem :)





~KEZDETEK~

Nos, mondhatom, hogy ez az év volt az, amikor ténylegesen beindult a blogom, hiszen 2016 év végén indítottam útnak az eleinte Never give up néven futó könyves blogomat. Ebben az évben nagyon sokat tanultam a blogolásról, az értékelésről, megalkottam a saját kis stílusomat, valamint fejlődtem a bejegyzés írás terén is (remélem:D). Mint tudjátok/láthatjátok, nagyon szeretem segíteni a magyar írókat, és szerencsére sikerült is rengeteg új magyar szerzőnek népszerűsítenem a könyvét. Némelyekkel mély barátságok is kialakultak, amit szintén a blognak köszönhetek. 

Tény, hogy ebben az évben rengeteg időm volt a bloggal foglalkozni, ezért nagyon sok bejegyzést, értékelést és interjút tudtam hozni Nektek. Hamarosan elkészítettem a blog Facebook oldalát, valamint az Instagram oldalát is, hogy több helyen is fent legyek, hogy minél ismertebb legyek. Ez mára már nagyon szép számokat produkál, amit nagyon-nagyon köszönök! Hihetetlen látni, hogy napról napra mennyien követtek, likeoltok, hozzászóltok és olvassátok a bejegyzéseket. 

Hatalmas köszönet jár a kiadóknak is, akik segítették a munkámat (meg még számos bloggerét), valamint sikerült kölcsönös pozitív együttműködést kialakítanunk. Néha a bloggernek kell megtennie az első lépést, néha pedig a kiadónak, viszont ha már látjuk a munka gyümölcsét, az nagyon nagy öröm és sikerélményt hoz mindkét félnek. 



~KÖSZÖNET~


Ahogy egy volt tanárom mondaná, nevezzük nevén a gyereket:

- Nagyon köszönöm a Könyvmolyképző Kiadónak, amiért felvették velem a kapcsolatot, amiért megadták nekem a bizalmukat, és amiért kialakult egy nagyon szuper, közös együttműködés! Leírhatatlan érzés nekem, hogy együtt dolgozhatok egy ilyen nagy, neves, népszerű és csodálatos kiadóval! :) 

- Köszönet az Álomgyár Kiadónak, a sok recenziós példányért, a rengeteg felfedezett magyar íróért, a nyereményjátékok segítésében és a sok segítségért!

- Köszönet a GABO/Ciceró Kiadónak az együttműködést, a gyors emaileket és a gyönyörű könyveket!

- Köszönet az Animus Kiadónak a csodálatos Harry Potter könyvekért, valamint Fekete Juditnak, hogy kaphattam egy saját Időkapszulát. :)

- Hatalmas köszönet Baráth Viktóriának, az egyik legjobb magyar írónőnek, aki folyamatosan rám merte bízni a kéziratait, aki megnyitotta előttem a szívét, és amiért rengeteget segített a blogomban. Nélküled úgy hiszem, nem tartanék ott, ahol most, hiszen miattad szerepelhettem egy borítón, veled törtük a fejünket a blog magyar nevén, valamint én is segíthettem a munkádat és elsőként jelentem meg a köszönetnyilvánításban. :) Ezen kívül, fantasztikus ember és barát vagy, sose változz meg. :) 

- Köszönet Szaszkó Gabriellának, aki szintén az egyik legjobb magyar írónő, akire érdemes odafigyelni! Már év elején a Maradj velem című könyvével megvett magának, fantasztikus tehetség. Ezenkívül nagyon aranyos, és jókat tudunk beszélgetni. Köszönöm, amiért miattad szerepelhettem egy blogturnéban (hihetetlen!), és hogy a Beszélj hozzám volt a második könyv, amiben benne lehettem! :)

- Köszönet a legjobb barátnőmnek, Anettnak, amiért önzetlenül segít mindenben, amikor úgy gondoltam, abbahagyom, akkor is csak bátorított, valamint rengeteg könyvvel, a barátságával és a szeretetével támogatott. :) 

- Köszönet az összes magyar írónak és írónőnek, amiért olyan aranyosak és kedvesek, amiért kaphattam tőlük egy-egy példányt, amiért beszélgethetek velük a könyvükről, amiért bíznak bennem és kérik a segítségemet. Bármikor, örömmel! :) Ti csak írjatok! 

És végül köszönet Nektek, kedves olvasók, amiért itt vagytok, amiért támogattok, amiért rengetegen követtek és jelzitek, hogy jó amit csinálok. Ezért megéri csinálni. :) 



~ TOP 10 BEST 2017~

Na, jó, elég már, nyálas lesz a billentyűzetem. :)) Eljött az egyik legjobb téma, a KÖNYVEK, azon belül is a 10 legjobb. :) Próbálom külön témára szedni őket, de valamelyiknél nincs indok, egyszerűen csak imádtam. 100 könyvet sikerült elolvasnom idén, és ebből hihetetlenül nehéz kiragadni 10 kedvencet. No de lássuk! 


Hatalmas szerelem.


Igen, ő simán csak hatalmas szerelem. Nem tudtam, hogy ez a könyv ilyen jó, hogy SJM ennyire fenomenális, nem tudtam, hogy mennyire addiktív és eszméletlenül jó ez a könyv. Berobbant az életembe, és azóta ki nem szakad onnan... most olvasom majd a második részt, ami állítólag még jobb mint ez... hajjaj, ennél jobb?! :)


Leghumorosabb könyv és legjobb álompasi egyben.


Na, ha már az alcímből nem találtátok ki, hogy ez csakis Dean Heyward-Di Laurentis, akkor bújjatok el! :) Na jó, neeem.. vagy mégis?! Félretéve a viccet, imádtam az összes Off-Campus könyvet, viszont ez volt a legkedvencebb mind közül. Dean egy tökéletes pasi, a könyv egy kicsit pikáns és mocskos, de hát, így szeretjük. Elle Kennedy pedig az egyik legtehetségesebb írónő! Még, még, még!

Legtöbb érzelmet előhívó könyv.


Szívesen adtam volna ehhez a könyvhöz is azt a címet, hogy legnagyobb szerelem...mert tényleg az. :) Kívül-belül gyönyörű, érzelmes, szívfacsaró és csodálatos! Itt szerettem meg Colleen Hoover-t, és azóta is folyamatosan szerzem be az összes többi könyvét. Mert ez a könyv, nem csak egy könyv, ez annál több. Gyönyörű, és örökké a szívemben marad ez a történet. :)

Legjobb fantasy.


Ez egy tipikus agyeldobós könyv volt. :) Nem bírtam letenni, faltam a sorokat és hú...eszméletlen jó! Fantasy és egyben sci-fi is, remek egyveleg, ha jól dolgoznak vele, és S. J. Kincaid nagyon tehetséges. Hol a folytatás??? 

Legjobb meglepetéskönyv.


Verjetek meg nyugodtan, de tényleg.. mert én ezt a könyvet hetek, hónapok, sőt évek óta tologattam. És most nyár elején jutottam el odáig (némi unszolásra), hogy megvegyem és elolvassam. És gyerekek...ez a könyv fantasztikus! Le esett az állam, hogy ez ennyire jó?! És ezt hagytam ki eddig? Nagyon tetszik a megalkotott világ, a Tarot kártyák ötlete és az egész könyv úgy, ahogy van. Imádom.

Legjobb YA.


Khm.. a könyvet fél nap alatt elolvastam.. és a filmet is imádtam. Imádtam Olivert is, és az írónő stílusát is. Kell ennél többet mondanom?! :)

Legjobb magával ragadó romantikus.


Hát igen, Elle Kennedy stílusa itt is rettenetesen érződik, és ez is az oka, amiért ez volt az egyik legemlékezetesebb olvasási élményem. Nagyon tetszett a történet, és eltekintve attól, hogy néha jól fenékbe billenteném a fiúkat, nagyon szerettem őket. Kérjük a folytatásokat, kedves Kiadó! :)

Legjobb magyar történelmi- krimi könyv


Ez nem is kérdés. :) Legszívesebben beraknám ide a sorozat összes részét, mert mindegyik csodálatos. Gyula bátyó nagyon tehetséges, remek stílusa van, egyedi humora, lehengerlő történetvezetése és szerethető karakterei. Mindez egy korhű írásmóddal és leírásokkal kiegészítve megadja a tökéletes könyvet. Köszönjük Böszörményi Gyula az Ambrózy sorozatot! :)

Legjobb magyar felfedezettem


Mint említettem, nagyon magával ragadott Gabi stílusa. Egy nagyon fájdalmas és szívtörő témát dolgoz fel, nagyon szerethető és megnyerő stílussal. Nagyon tehetséges a hölgy, és már nagyon várom, hogy minél több könyve a polcomon legyen. Olvassátok! :)

Legszínesebb magyar író


Nekem mindig is Viki marad az, aki a legszínesebb magyar írónő. Eddig két nagyon különböző témában írt, de mindkettőben nagyot alkotott. Valamint én már olvastam néhány másik kéziratot is, mindegyik más témában, mégis, mindben találtam valamit, amit szerettem, amit imádtam, és amiért azt gondoltam, hogy ez eszméletlen jó! Ez a lány irtó tehetséges, és megéri rá figyelni. :) Mi lesz a következő téma, amiben bizonyít?!


~Mélyrepülés~

Bizony akadtak a kezembe olyan könyvek is, amelyek kevésbé nyerték el a tetszésemet. Szerencsére, ez nem volt olyan sok, mert már azért ismerem a stílusomat, mégis becsúszik néha egy-két ilyen könyv. Ami leginkább kiverte nálam a biztosítékot, az Borsa Brown: Az arab című könyve volt. Utána következett jó néhány csalódás, ebből az egyik Charlie N. Holmberg Papírmágusa volt, a másik pedig Sebastien de Castell: Az áruló pengéje. Mindkettőtől túl sokat vártam el, és nem voltak képesek megugrani a lécet. Ezzel nincs is semmi baj, hiszen mindenki fog a kezébe olyan könyvet, ami nem tetszik annyira.



~EGY KIS STATISZTIKA~

- 2017-ben kerek 100 könyvet olvastam el
- 2017-ben 116 (!!!) könyvet szereztem be
- 2017 három legnépszerűbb bejegyzései az alábbiak lettek:
Pénztárca gyilkos hónapok, avagy jönnek az új megjelenések!  (4649)
Mona Awad: Antilánregény értékelés (2339)
Nyereményjáték: Baráth Viktória: A főnök című könyvéért (2092)
- 2017 augusztusában volt a legnagyobb napi megtekintés, szám szerint: 10 686 kattintás
- 2017-ben 137 bejegyzés született, ebből 84 könyvértékelés
- 2017 végére:
• az Instagram oldal követőinek száma: 450
• a Facebook oldal követőinek száma: 1231
• a blog feliratkozóinak száma: 227
• az oldal össz-látogatottsága: 103 500

~TERVEK 2018-RA~

× Továbbra is támogatni a magyar írókat. :)
× Havonta minimum 8-10 bejegyzést hozni.
× Szeretnék több állandó rovatot behozni a blogra.
× Majd valamikor jó lenne egy design váltás.. vagy nem?! :)
× Több interjút és érdekességet szeretnék az értékelések mellé.


Köszönöm, hogy velem tartottatok ebben a fantasztikus, élményben gazdag 2017-es évben!
Remélem, hogy velem tartotok 2018-ban is! :)


Mindenkinek nagyon boldog, könyvekben és sikerekben gazdag Boldog Új Évet Kívánok! :)


"Nem tudsz boldogságot venni, viszont könyveket igen, ami szinte ugyanaz."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése