Kresley Cole: Endless Knight - Végtelen lovag (#2 Arkánum Krónikák)

Néhány évszázadonként eljön az idő, amikor a tarot kártya lapjai életre kelnek, hogy megküzdjenek egymással, életre-halálra.

– Minden játékban végzett velem?
– Nem mindben. De a Lótusz Hölgye akkor is meghalt.
– Vagyis mások öltek meg… Nyertem már játékot? – Azt kívántam, bárcsak ne tudnám meg. – Hányszor?
Matthew habozott.
– Többet, mint bárki más előtte. Vagy azóta.
Akkor gyilkosságban rekordtartó vagyok. Nem csoda, ha Selena annyira aggódik, amikor új Arkánumokkal találkozunk. Mindenkinek rám fáj a foga.
– Ki kapott el?
Matthew a kezét nézte. Téma lezárva.
– Akkor azt áruld el legalább, hogy a Halál hányszor kapott el!
– Ez a Halál? Az utolsó három játékban kétszer. – Matthew barna szeme elkomorodott, amikor hozzátette: – Gyakorlat teszi a mestert. 


Tegyél fel mindent egy lapra!


Kiadó: Könyvmolyképző
Kiadás éve: 2017
Oldalszám: 376
Fordító: Szoboszlay Anna

❉❉❉

Köszönet a könyvpéldányért a Könyvmolyképző Kiadónak! :)

Akik az első részt, a Méreghercegnőt (a linkre kattintva elolvashatjátok az előző rész értékelését) a megjelenése idején olvasták (2014-ben), azok mostanra már biztos lerágták a fél karjukat is, annyira várták már a folytatást. A kiadó egy kis problémába ütközött, azért tartott ilyen sokáig a második rész kiadása, de szerencsére sikeresen megoldották, és el is hozták nekünk a Végtelen lovagot. 
Én mázlista vagyok, amiért rögtön a kezembe vehettem a Méreghercegnő folytatását, amely kevesebb oldalszámmal ugyan, de annál több izgalommal rendelkezik. 

US és UK borítója, szerintem
ez is gyönyörű:)
Sajnos a külföldi borítót sem sikerült elhozni, viszont a kiadó alkotott egy sokkal szebb és egyedibb borítót, ami szerintem gyönyörű lett. Nagyon tetszik, és nagyon illik ehhez a részhez, tehát nagyon szuperül megoldották ezt a kis nehézséget is. :)

A könyv rögtön ott folytatódik, ahol az első részt befejezték, szóval rögtön bele is csöppenünk az
izgalmak tengerébe. A cél, még mindig ugyanaz: legyőzni a Halált. Útközben azonban Eviéknek rengeteg problémával és nehézséggel kell szembenézniük, valamint maguk között is meg kell teremteni az összhangot. Szövetségek köttetnek és bomlanak szét, barátok jönnek, majd döfnek hátba, amit igaznak hittünk, az mindvégig hazugság volt. Evie szerelme még mindig töretlen Jack iránt, a fiúnak azonban nehéz feldolgoznia a történteket, valamint azt, hogy a lány, akit mindig óvott, nem egy átlagos, hétköznapi lány. Ám amikor azt hinnéd, már minden jóra fordult, hamarosan minden rémálommá válik.

Nem hazudok azzal, ha azt mondom, nem tudtam letenni és pörögtek a lapok. Szinte minden egyes oldalon és fejezetben újabb és újabb akadályok, veszélyek, problémák jöttek, amelyek olyan izgalmassá varázsolták a történetet, hogy képtelen voltál másra gondolni mindaddig, amíg fel nem faltad az egész könyvet. True Story. Tegnap egész nap a könyv fölött ültem, ha abbahagytam addig, amíg ebédeltem, vagy ittam egy nagy pohár vizet, addig is folyamatosan rajta kattogott az agyam, hogy mi fog történni. Az egész történet kiszámíthatatlan, sokszor kellett az államat felkapargatni a földről, kizártam mindent és mindenkit, teljesen rabul ejtett az Arkánumok világa. 

Kresley Cole fantasztikus! Olyan fantáziával rendelkezik, amelyet sokan megirigyelnének. Olyan remek stílusban ír és úgy csavarja a szálakat, ahogy csak tudja. Le a kalappal! Kérjük a következőt! :)

A szerelmi szál most is nagyon tetszett, bár néha picit elvesztettem a fonalat, minden olyan gyorsan zajlott, viszont bejött a képbe a Halál(grrrr), aki nem az, akinek eddig gondoltuk. Utáltam, annyira utáltam, utána pedig elkezdtem ... szeretni?! Megérteni? Sajnálni? Talán ez így mind egyben. Ez egy szuper és váratlan fordulat volt, és kaptunk bőven olyan eseményeket és mondatokat, amelyre egyáltalán nem számítottunk, amelyek rendesen felkavarták az álló vizet. 

A karaktereket most is kedveltem, Evie ismét néha kiakasztó tudott lenni, de teljesen együtt érzek vele, és örülök, hogy most is tökös csaj maradt. Örülök, hogy Jack ismét képben volt, igazából most nem tudom őt hova rakni.. szeressem? Ne szeressem? Majd kiderül.
A Halál pedig tényleg különleges és összetett karakter, tetszett, hogy kiszámíthatatlan, hogy sosem tudtam, most erre meg erre mit fog lépni. 

Szóval egy kicsit kezdünk átfordulni szerelmi háromszögbe, de nagyon kíváncsi vagyok, hogy miket tartogat még a tarsolyában az írónő. Engem már teljesen megvett magának az első könyvvel is, de ezek után pedig még jobban imádom (és néha utálom).  Ugyanis amihez nagyon ért, az a függővég. De annyira fájdalmas függővég, hogy lapoznál tovább, hogy kimaradt néhány oldal, ugye?! Ugye, nem így van vége? Ugye, csak elnéztem valamit? Nem, jól olvastad. Olyan vége van, amelytől legszívesebben kitépnéd a hajad. 

A könyv nagyon sokszínű, van benne minden. De tényleg minden. Brutalitás, erotika, romantika, izgalmak, árulás, mágikus képességek, cselszövések, kemény harcjelenetek. Emiatt egy picit idősebb korosztálynak ajánlanám a könyvet, olyan 16+ körülieknek. 

Rengeteg Tarot kártya maradt még most is ismeretlenül, párat felfedett nekünk az írónő, tehát már tűkön ülök, hogy jöjjön a folytatás, amire reméljük, nem kell majd nagyon sokat várni. Én teljesen szerelembe estem ezzel a sorozattal, mindenkinek ajánlom, aki szereti az izgalmas, fordulatos fantasy könyveket egy kis romantikával fűszerezve. :) 

Ha felkeltette az érdeklődésed a könyv, IDE KATTINTVA te is beszerezheted! :)


Csillagos értékelés:

Kedvenc idézetek:

"– Mi jár a fejedben, teremtmény? – kérdezte elfúló hangon.
Hogy végignyalom a rúnáidat."
*
"– Ez egy kemény játék. Vagy ölsz, vagy megölnek."
*
"A rossz oldala a vezérségnek, hogy a felelősség is a tiéd."
*
"Én a Halál vagyok, te pedig az Élet. Téged nekem teremtettek."
*
"– Rengeteg könyv közül választhatnál, de te a személyes könyvtáramból akarsz. Tudod te, milyen értékesek ezek a könyvek? Hogy milyen sok gondoskodást igényel, hogy megőrizzem eredeti formájukat?
Ránéztem. – Mert első kiadások.
– Mert az enyéim. Vagyonokat költöttem arra, hogy megőrizzem őket a különféle otthonaimban és az utazásaim során. Háborúk és katasztrófák közepette óvtam őket.
Összehúztam a szemöldököm. – Úgy beszélsz róluk, mint a gyerekeidről.
Felemelte a poharát. – Valóban ők a legközelebbi barátaim."


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése