Brittainy C. Cherry: Tűzeső (#2 Az vagy nekem)

Lángolt a lelke, és megperzselt mindenkit, aki túl közel került hozzá.
Volt egyszer egy fiú, Logan. Szerettem, pedig mindenben az ellentétem volt. Én táncoltam, ő mozdulatlanul állt. Ő mindig csendben volt, nekem szünet nélkül járt a szám. Neki meg kellett harcolnia minden egyes mosolyért, én azt sem tudtam, mi fán terem a komorság. És amikor megláttam a benne lakozó tüzet, már nem tudtam elfordulni tőle.

A hamuból új életre keltek, majd megint hamuvá égtek.

Úgy tűnt, nem illünk egymáshoz, mégis együtt voltunk az igaziak. Aztán egy elsietett döntés nyomán elveszítettem. Ez a döntés megváltoztatta az életünket. De néhány levegővétel, néhány elsuttogott hang, néhány pillanat erejéig ő is szeretett engem, szívből, igazán.





Aki olvasta a Lebegést, nagy elvárásokkal áll neki ennek a könyvnek, ezért lehet csalódás lesz neki, mert ez a könyv nem hasonlít a Lebegésre egyáltalán, sőt, nem is kapcsolódik egymáshoz. Ezért aki nem olvasta az első részt, nyugodt szívvel veheti a kezébe a Tűzesőt, mivel ez egy teljesen más történet, teljesen más emberekkel. 

Nekem már az első rész is teljesen a szívemhez nőtt, újraolvasós nagy kedvenc lett, az értékelésem el is olvashatjátok IDE KATTINTVA

Hogy milyen volt ez a második könyv? *Nagy sóhaj* Szívfacsaró, gyönyörű, érzelmekkel telített csoda. Sokat mosolyogtam rajta, és sokszor szorult össze a szívem a sorok olvasása alatt, hiszen egy igazi hullámvasútról van szó. Vannak olyan boldog pillanatok benne, hogy felrepülsz a magasba, majd jön néhány történés, ami leránt a mélybe.  

Az írónő 4 részes sorozatából ez volt a második, és mivel az Elements nevet viseli, a 4 fő elem: tűz, víz, föld, levegő köré építi a történeteit, valahogy beleszövi a könyveibe az adott elem fogalmát.

Mivel ez a tűz elemhez tartozik, gyönyörű megfogalmazásokat rejtett el az írónő a könyvben, maga a történet is olyan, mint a tűz, mert a szerelem fellángolásakor te is úgy érzed, hogy meggyulladsz, szinte felperzsel, vannak dolgok, amikor már megégeted magad, és van, amikor már hamuvá porladsz, annyira kibírhatatlanok az élet fájdalmai. 


Logan és Alyssa barátok. A legjobbak. Mindent tudnak egymásról, mindent megbeszélnek, és mindenben számíthatnak egymásra. Azonban titokban mindketten odáig vannak egymásért. Vajon érdemes eldobni egy mély barátságot a szerelemért? Vajon működhet a dolog? Tényleg van barátságból szerelem? És vajon kibírja az elviselhetetlen terheket?

Ezekre a kérdésekre választ kapunk a könyvből, bár a szerelem mellett olyan nehéz témák is helyet kapnak, mint a drog függőség, a családon belüli erőszak, önmagunk elfogadása és megbékélés saját magunkkal, a család fontossága, s végül a zene, ezek mind-mind fontos szerepet játszanak. Nagyon tetszett, ahogy ezeket a szálakat is beleszőtte a történetbe az írónő, érdekelt hogyan fognak megoldódni a problémák, vagy hogyan végződik egy-egy szituáció, miközben a szerelmi szálat is úgy csavargatta, hogy már a könnyeimet törölgettem.

Alyssa és Logan fiatalkori, hosszú évek alatt kialakuló szerelmét hosszan kísérhetjük végig, majd egy váratlan esemény után elválnak egymástól, 5 évig nem hallanak egymásról semmit, majd mikor újra találkoznak, fájdalmasan tekintenek szembe egymással. Hihetetlen, hogy a szerelem mennyi mindent kibír, hogy két ember mennyi mindent eltűr, elvisel csak azért, hogy az igaz szerelmével lehessen. 

A mellékszereplőket is egytől egyig imádtam, kivéve persze akiket utálni kellett, Erika, Kellan, még Jacob is a szívemhez nőtt, egytől-egyig hús-vér, valós személyekként jelentek meg, nagyon jó emberek, megérdemlik azt az életet, amit megálmodtak maguknak.

Le a kalappal az írónő előtt, bekerült a kedvenc íróim közé, olyan szépen bánik a szavakkal és az érzelmek leírásával, hogy te magad is átérzed. Tényleg, alig találom most is a szavakat, olyan szinten hatással van rád, és hogy egy nap alatt kiolvastam?! Nos, szerintem ez mindent elmond. A Tűzeső is bekerült a hatalmas, újraolvasós kedvencek közé, szorosan a Lebegés mellé. 

Ajánlom azoknak, akik egy szépen megírt szerelmi történetre vágynak, amelyben néha túl sok a sötétség, de a másik kezét fogva kivezethetjük egymást a fényre. 

Ha te is szeretnéd olvasni ITT megrendelheted! :)


Csillagos értékelés:


Kedvenc idézetek:

"– Miért nem mondtál le rólam soha? 
Vállat vontam.
 – Mert vannak dolgok, amikre érdemes várni, annyira jók."
*
"Az élet túl rövid ahhoz, hogy olyasmivel töltsük, ami nem boldogít, nem igaz?"
*
"Az emberek szeretnek véleményt alkotni mások életéről; te csak emeld magasra a fejedet, és hagyd, hogy elússzon a füled mellett, amit mondanak."
*
"Ha az ember talál valakit, aki képes megnevettetni akkor is, amikor sírnia kellene, nos, abba bele kell kapaszkodni, mert ő az, aki örökre meg fogja változtatni az életét."
*
"Ő lett a legjobb barátom; a fénysugár, ami melegséget hozott a szar életembe."


Ne feledjétek likeolni a Facebook oldalunkat, nehogy lemaradjatok valamiről! :) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése