J.L. Armentrout. : Wait for you - Várok rád

A ​​19 éves Avery Morgansten, annak a bizonyos 5 évvel korábbi rettenetes, egész életét megváltoztató Halloween bulinak az emlékei elől menekülve, beiratkozik az otthonától több ezer kilométerre levő főiskolára. Amire azonban soha nem számíthatott volna, hogy éppen az a fiú kezd érdeklődni iránta, aki egyetlen pillanat alatt összetörheti Avery, gondosan felépített jövőjét. 
Vannak dolgok, amiket meg kell élni… 
Cameron Hamilton 190 centi magas, szikrázóan kék szemű, szívdöglesztő srác, akinek csodálatos képessége van arra, hogy elérje, Avery megint olyasmikre vágyjon, amikről úgy gondolta, hogy régen kiölték belőle. Nagyon nem jó ötlet összejönni vele. Ugyanakkor lehetetlen semmibe venni a feszültséget, amely kettejük között támad, és amely felszínre hozza Avery lényének, addig nem tapasztalt oldalait. 
Vannak dolgok, amiket nem fojthatunk magunkba… 
Amikor azonban Avery váratlanul fenyegető e-maileket és telefonhívásokat kezd kapni, már kénytelen szembenézni a múltjával, amit szeretett volna rejtve tartani. Van ugyanis valaki, aki nem engedi, hogy elfelejtse azt a bizonyos éjszakát, amikor minden megváltozott. Vajon sikerül végül feldolgoznia magában, hogy felszínre kerül ez a rettenetes igazság? És Cam mellette áll majd, hogy támogassa? 
És vannak dolgok, amikért megéri harcolni…



Kiadó: Könyvmolyképző
Kiadás éve: 2015
Fordító: Császár László



Annyira imádtam! Ez a legklisésebb sztori, amit olvastam, de mégis annyira élethűen volt megírva, annyira magaménak éreztem az egészet, hogy teljesen beleszippantott magába a történet és ott ragadtam Cam karjai között… na jó, ezen nem kell csodálkozni. Szerintem minden lány szívesen ott maradna. :)

Imádom a borítót! Annyira édes, és aranyos és romantikus,  csak úgy árad belőle a szerelem és a vágy. Imádom.

Tipikus sztori, hogy a lány ködös, rossz, nehéz múlttal beiratkozik a legtávolabbi egyetemre, elköltözik a szüleitől és az emlékeitől távolra, beköltözik egy saját lakásba, elkezdi az új életét. Azonban már az első egyetemi nap is rémesen indul, ugyanis egyből majd’ fellök egy helyes pasit, aki persze nem más, mint Cameron Hamilton. Cam újra és újra felbukkan a lány életében, s amint új barátokat szerez Jacob és Brit személyében (akik egyébként fantasztikus barátok, én is ilyeneket szeretnék! Lehet kérni karácsonyra?!), akiktől megtudja, hogy Cam a suli legmenőbb pasija (hát ki más lenne, mint ő?), és hogy minden csaj epekedve vágyik utána. Amikor kiderül, hogy Cam a szemben lévő lakásban lakik, Avery kiakad, hiszen ő most nem szeretne semmilyen pasit az életébe, nem kell neki senki, hiszen kinek kellene ő, akinek ennyire sérült és borzasztó az múltja? Cam azonban nem tágít, egyre több közös programmal állít be, „véletlenül” együtt dolgoznak egy házi dolgozaton, a legváratlanabb pillanatokban bukkan fel, reggelit készít neki, és folyamatosan próbál randit kérni a lánytól. Avery mindig elutasítja, amin a barátai megbotránkoznak, és hülyének tartják, de Avery még maga sem tudja, hogy beengedje-e az életébe ezt a gyönyörű kék szemű fiút, aki teljesen megbabonázza, vagy zárkózzon be magába és meneküljön el mindentől és mindenkitől. A sok-sok együttlét után már szinte nem bírnak külön lenni egymástól, és Avery végre igen-t mond a randira. 

Annyira aranyosak, ahogy lassanként közel kerülnek egymáshoz, egyre jobban megismerik egymást, ahogy kiderül, hogy egy menő pasi is lehet normális, és romantikus, ha megtalálja a hozzá legjobban illő lányt. Cam humoros, édes, figyelmes, törődő… és még reggelig sorolhatnám, tényleg ő a tökéletes pasi. A lány a múltját azonban nem titkolhatja örökké, és ebből származik néhány bonyodalom, amit csak ő győzhet le…

A könyvben megjelenik egy nagyon komoly téma, a nők elleni erőszak több formája is, de Avery életét csak az egyik kísérti folyamatosan. A könyvben megtalálhatjuk, hogyan lelhetünk békére, hogyan fogadjuk el, ami történt, hogy nem a mi hibánk volt sem az, ami történt, sem az, ami utána volt. Hogy merjünk segítséget kérni, merjük kibeszélni magunkból a dolgokat, és merjünk sírni, mert az is könnyíthet a lelkünkön. Sokan ugyanúgy félnek, mint Avery, segítséget kérni, vagy felszólalni a dolog ellen, mert félnek a megalázottság érzésétől, valamint a többiek reakciójától. Azt kívánom, soha senkinek ne kelljen átélnie ilyet! És vigyázzatok magatokra, mert nagyon sok gonosz ember él a világunkon.

Imádtam, hogy megmutatja, hogy vannak még kitartó pasik, akik a sok „nem” után sem adják fel, hanem még jobban tepernek, ha el akarnak érni valamit/valakit. Imádtam Raffaellót, Cam kis teknősét, imádnivaló! Ja, és imádom Cam szüleit is. Avery pedig jobbakat érdemelne…

Nagyon a szívembe zártam ezt a kis könyvecskét, Cameronnal együtt. Csodálatos volt a fogalmazás és természetesen a fordító munkája is, nagyon egyszerű, könnyed stílusú, E/1 személyű elbeszéléssel.  Ajánlom mindenkinek, aki szívolvasztó melegségre vágyik ezeken a hideg napokon. :)





Csillagos értékelés:



"- Köszönöm. 
Az ajka félmosolyra húzódott. 
– Mit? 
– Hogy megvártál."

*

"Nincs semmi, ami biztosabban jelezhetné, ha egy kapcsolat komolyabb szintre lépett, mint amikor az egyik fél hagyja, hogy a másik teknőse az ő padlóján mászkáljon."

*

"Az agyam azt üvöltötte, rettenetesen rossz ötlet, de azt mondtam az agyamnak, hogy fogja be, mert szinte soha nem ad jó tanácsokat."
*

"– Tudod mit mondanak arról a srácról, aki megcsókolja egy csaj seggét? Szó szerint? 
– Hogy tudja hol a helye? 
– Haha – az ujjaival kifésülte a nyakamba hulló hajtincseket, és ott is csókolni kezdett. -Azt, hogy őszintén és teljes szívéből szereti a csajt."

*

"– Most mi van? Nem szégyellem bevallani, hogy néha egész különös dolgokról is a Harry Potter jut eszembe! 
– Ott az a srác például kiköpött Piton – mondta Cam, és a fejével a mögöttünk lévő asztalnál ülő fiú felé biccentett. – Úgyhogy megértelek."

*

"Hatalmas különbség van a között, ha valaki szereti a másikat, vagy ha szerelmes belé (…)"


6 megjegyzés:

  1. Annyira szeretem olvasni az értékeléseidet :) ❤ Én, ha kezembe kerül egy könyv, aminek "hú-de-jó", micsoda pasi van a lapjai között, képtelen vagyok közel engedni. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy❤ Köszönöm! :) Hát, néha pedig engedni kell a csábításnak..;)

      Törlés
  2. Leszögezném... CAM PERFECT HAMILTON IS MINE. <3 A sütijeivel együtt. Barátnőm sütött nekem cames sütit *--* Hihi.
    De amúgy örülök, hogy ennyire tetszett, annyira imádom én is. Még a könyvhéten vettem meg, nagyon durván ingáztam a Mély víz és eközött, de barátnőm annyit mesélt már Camről, és annyira imádtam az írónő stílusát a Luxen sorozat alapján, hogy emellett döntöttem. És talán az volt életem legjobb döntése. Aztán a kuponból, amit kaptam mentem megvenni az 1,5-ös részt. Hihi :D
    De nagyon jó értékelés lett <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na jó, valahogy talán csak elcsenhetem Tőled egy napocskára..:P
      Remélem, le van fotózva a süti, mert nagyon érdekel!! :D
      Jól választottál, és úgy érzem, engem se fog sokáig a többi rész! Cam egy csodapasi, kívánom, hogy az Életben is megtaláld ❤
      Köszönöm, puszillak! :)

      Törlés
  3. Nagyon jo értékelés! :)❤❤
    Mindig imádom olvasni! :)❤
    Ezt a könyvet en is nagyon szeretem, meg ha tele is van klisekkel. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drágaságom, nagyon köszönöm❤ Igen, miattad is kezdtem, mivel ez a Te kedvenc könyved, és már régóta itt várakozott szegény a polcon. Ha tudtam volna mi lapul benne..:)

      Törlés